понеделник, 28 юни 2010 г.

последно време

0 коментара

Йов 19:25
Защото зная, че е жив Изкупителят ми, И че в последно време ще застане на земята;
Даниил 8:17
И така, той се приближи гдето стоях; и когато дойде аз се уплаших и паднах на лицето си; а той ми рече: Разбери, сине човешки; защото видението се отнася до последните времена.
Даниил 8:19
И рече: Ето, аз ще те науча що има да се случи в последните гневни времена; защото видението се отнася до определеното последно време.
Даниил 11:29
На определеното време той ще се върне и дойде към юг; но последният път не ще бъде като първия;
Матей 19:28
А Исус им рече: Истина ви казвам, че във време на обновлението на всичко, когато Човешкият Син ще седне на славния Си престол, вие, които Ме последвахте, тоже ще седнете на дванадесет престола да съдите дванадесетте Израилеви племена.
1 Петрово 1:5
които с Божията сила сте вардени чрез вяра за спасение, готово да се открие в последно време.
1 Йоаново 2:18
Дечица, последно време е; защото както сте чули, че иде Антихрист, и понеже сега има много антихристи, от това знаем, че е последно време.
Юда 1:18
В последно време ще има присмивачи, които ще ходят по своите нечестиви страсти.
1 Коринтяни 10:11
А всичко това им се случи за примери, и се написа за поука нам, върху които са стигнали последните времена.
2 Тимотей 3:1
А това да знаеш, че в последните дни ще настанат усилни времена.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails