събота, 21 май 2011 г.

пакистанския град - стихотворение от майор Джеймс Абъд

0 коментара

" Abbottabad "е стихотворение от майор Джеймс Abbott , който пише на работа за опита си на живот в района преди да я напуснат. Той е бил впечатлен от красотата на местността. В пакистанския град Abbottabad , който той основава (тогава столица на Hazara областта на Британска Индия) е кръстен на него. [ 1 ] A паметната плоча на поемата си е изложена в Лейди градина в града. [ 2 ] Стихотворението е бил отнесен да се определя като "една от най-лошите стихотворения, писани някога" от вестник "Гардиън" . [ 3 ]

Етимология : Името на града е съединение , съдържащо две думи, Абът и Abad . Abad е място за живот.


Поема текст

Помня деня, когато за първи път дойдох тук
И миришеше на сладък въздух Abbottabad
Дърветата и земята, покрити със сняг
Даде ни наистина едно брилянтно шоу

За мен то изглеждаше като сън
И доколкото проведе самотен поток
Вятърът изсъска, сякаш ни приветства
В боровете се люлееше шума

И малката кукувица го изпя далеч
Една песен много сиво мелодичнa
Аз обожавам мястото от пръв поглед
И съм щастлив, че съм дошъл точно тук

Осем добри години, тук преминаха бързо
И ние те оставяме може би в слънчев обяд
О Abbottabad ние сме си тръгвам
За естествената ви красота да носи

Може би звук на ветрове никога няма да достигне ухото ми
Моят подарък за вас са малко тъжни сълзи
Казвам ви довиждане с тежко сърце
Никога от съзнанието ми не ще изтрия спомена

0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails